10okt
2023. október 6-án tartottuk a DIGITEACH Erasmus+ Multiplikációs Eseményt, melyen bemutattuk a DIGITEACH projektet és a projekt során létrehozott OER (Open Educational Resources) virtuális tanulási közösségi platformot.
A COVID-19 világjárvány a történelem legnagyobb zavarát okozta az oktatási rendszerekben, amely az Európai Unió valamennyi tagállamában sok diákot érintett, és egyedülálló kihívások elé állította a tanulás és tanítás minden típusát és szintjét.
A válság megmutatta, hogy nincs digitális integráció társadalmi integráció nélkül, és a hátrányos társadalmi-gazdasági háttérrel rendelkező tanulók (migránsok, menedékkérők, fogyatékkal élő és sajátos nevelési igényű tanulók) voltak és még mindig azok, akiket a leginkább érintett a világjárvány.
Ezt az összefüggést figyelembe véve a DIGITEACH célja a tanulás folyamatosságának biztosítása valamennyi iskolai tanuló számára – különös tekintettel a sajátos nevelési igényű és a figyelemhiányos hiperaktivitás-zavarban (ADHD) szenvedőkre – a digitális eszközök és módszerek alkalmazásával a minőségi és inkluzív oktatás biztosítása érdekében.
A DIGITEACH innovatív pedagógiai megközelítést alkalmaz az új technológiai eszközök használatára vonatkozóan, amely nem csak technológiaorientált, hanem tanárközpontú is, és az egyes partnerországok mintegy 210 tanárának/pedagógusának bevonásával zajlik (országonként 30 résztvevővel).
A DIGITEACH tehát reagálni kíván arra az igényre, hogy továbbfejlesszük a tanárok digitális kompetenciáit, elősegítve részvételüket a folyamatos szakmai fejlődésben, bevonva őket a jövőbeli szakpolitikák kialakításába és elősegítve jólétüket.
A DIGITEACH multiplikációs eseményen résztvevők:
A rendezvényen tanárok, oktatási dolgozók, ifjúságsegítők, fiatal kutatók vettek részt. Ez a rendezvény lehetőséget kínált arra, hogy megismerkedjenek a projekttel és a platformmal, és megosszák gondolataikat és véleményeiket.
Prof. Dr. Molnár György Dékáni köszöntő beszéde után, Márton Zoltán projekt koordinátor tartotta meg nyitóelőadását a projekt hátterének, célkitűzéseinek ismertetéséről, valamint az eredmények térhatásairól. Őt Dr. habil. Holik Ildikó és Dr. habil. Sanda István Dániel előadásai követték, az Óbudai Egyetem által indított kutatások, valamint a fejlesztett tananyagok interaktív bemutatásával.
Ebédszünet után pedig Márton Zoltán vezetésével a résztvevőknek lehetőségük nyílt egy workshop keretein belül együtt felfedezni a platform kínálta lehetőségeket.
Az Európai Unió támogatásával. A kifejtett nézetek és vélemények azonban kizárólag a szerző(k)éi, és nem feltétlenül tükrözik az Európai Unió vagy az Európai Oktatási és Kulturális Végrehajtó Ügynökség (EACEA) véleményét. Sem az Európai Unió, sem az EACEA nem tehető felelőssé ezekért.
Az Óbudai Egyetem STEM Irodája ismét izgalmas eseménnyel színesítette a középiskolások életét.... read more
2022 november 8-9-én Cipruson tartotta a DIGITEACH konzorcium a második koordinációs megbeszélését.... read more
A K&H STEM technológiai pályázatán kiemelkedő szakmai, tudományos dolgozatoddal hozzájárulhatsz az új,... read more
STEM Kiválósági Programunk a Nemzeti Tehetség Program finanszírozásával valósul meg az NTP_STEM_24_0011... read more
A SOBER Social Skills Development and STEM for a better life programot... read more
„Fókuszcsoportos interjúk a műszaki hallgatok körében". Az Óbudai Egyetem STEM Irodája a... read more
Az Óbudai Egyetem STEM Irodája, a Magyarországi STEM Platform és az EU... read more
The recent three-day teacher training program in Beijing, China, co-organized by Experience... read more
Az Óbudai Egyetem STEM Irodájának első válogatás mixét kollégánktól DJ Zack-től hallgathatjátok,... read more
Gyömrő városában hirdetik az eseményünket, melynek célja felhívni a figyelmet az online... read more
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
CookieLawInfoConsent | 1 year | Records the default button state of the corresponding category & the status of CCPA. It works only in coordination with the primary cookie. |
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-szukseges-sutik | 1 year | No description |