Nyári Gyerekegyetemi táborok 2024

“Szigetváros fejlesztése zöldenergiával a Minecraft világában” megnevezésű táborunkat az MVM Zrt. támogatja!

3 tábor, 3 téma, 3 egyetemi karon

Tanulmányi alapokon nyugvó gyerekegyetemi táboraink célja, hogy a gamifikáció eszközeivel fejlesszük a táborozók biztonságtudatosságát, környezettudatosságát és algoritmikus gondolkodását, mindezt az általunk továbbfejlesztett Minecraft Java Edition szoftver segítségével. Játékos és interaktív módszerekkel kívánjuk elérni az ismeretek átadását, ezáltal ösztönözve az aktív tanulást és az együttműködést.

A köznevelési szektort célzó programjaink kulcsfontosságú szerepet játszhatnak a jövő generációk pályaválasztásánál is, ezért fontosnak tartjuk, hogy minél közelebb hozzuk számukra a felsőoktatásban tanulható diszciplínák leegyszerűsített formáit, hogy a gondolatformálódás időben elindulhasson, az inter- és multidiszciplináris megközelítést már könnyedén használhassák a STEM-orientált felsőoktatásban.

További információ táborainkról:

Az MVM Zrt. támogatásának köszönhetően a tábor résztvevői a program utolsó napján egy különleges látogatást tehetnek a Paksi Atomerőműbe, ahol egy szakértő előadó fogadja majd őket!

A programváltoztatás jogát fenntartjuk!

Tábori személyzet

Márton Zoltán

Táborvezető/ Oktató (ÓE)

Az Óbudai Egyetem STEM Irodájának projekt koordinátoria, az Óbudai Egyetem Biztonságtudományi Doktori Iskola Doktorandusza és az Óbudai Egyetem óraadó tanára, valamint az Óbudai Egyetem STEM Irodája által szervezett Nyári Gyerekegyetemi táborok táborvezetője, oktatója.

Táborhoz fűződő kutatási területe a STEAM tantárgyakhoz kapcsolódó digitális tananyagok fejlesztése, valamint digitális eszközökkel támogatott élményközpontú matematikai, természettudományos és biztonságtudatos, kibertudatos oktatási módszerek kidolgozása.

A táborban előadásokat tart az energetikai szektorban, a megújuló energiák használatának jelentőségéről, valamint a vagyonvédelem és az emberi tényező által okozott biztonsági rések témakörében. Az előadásokat gondosan megtervezett, tudományosan megalapozott struktúrában nyújtja, amelyek intenzív tanulási élményt kínálnak, napi tematikába rendezve.

Kirchhof Sándor

Gyakorlatvezető / Oktató (ÓE)

Az Óbudai Egyetem STEM Irodájának játékfejlesztő programozója, az Erasmus+ SOBER projekt vezető szoftverfejlesztője és az Óbudai Egyetem STEM Irodája által szervezett Nyári Gyerekegyetemi táborok gyakorlatvezetője, oktatója, valamint a Minecraft-módosítások szakértője, fejlesztője.

Oktatástechnológiai szempontból közelíti meg a Minecraft világát, ahol a táborozók biztonságtudatosságát, környezettudatosságát és algoritmikus gondolkodását segíti elő a gyakorlatokkal. A Minecraft modifikációk testbeszabásával közelebb hozza a valóságot, a virtuális térben, ezzel ösztönözve az aktív tanulást és az együttműködést a táborban.

Korábbi táboraink