“Szigetváros fejlesztése zöldenergiával a Minecraft világában” megnevezésű táborunkat az MVM Zrt. támogatja!
3 tábor, 3 téma, 3 egyetemi karon
Tanulmányi alapokon nyugvó gyerekegyetemi táboraink célja, hogy a gamifikáció eszközeivel fejlesszük a táborozók biztonságtudatosságát,környezettudatosságát ésalgoritmikus gondolkodását, mindezt az általunk továbbfejlesztett Minecraft Java Edition szoftver segítségével. Játékos és interaktív módszerekkel kívánjuk elérni az ismeretek átadását, ezáltal ösztönözve az aktív tanulást és az együttműködést.
A köznevelési szektort célzó programjaink kulcsfontosságú szerepet játszhatnak a jövő generációk pályaválasztásánál is, ezért fontosnak tartjuk, hogy minél közelebb hozzuk számukra a felsőoktatásban tanulható diszciplínák leegyszerűsített formáit, hogy a gondolatformálódás időben elindulhasson, az inter- és multidiszciplináris megközelítést már könnyedén használhassák a STEM-orientált felsőoktatásban.
További információ táborainkról:
Nyári INGYENES STEM-gyerekprogramok
2024. augusztus 1-jén és 2-án rendezzük meg ingyenes programjainkat korábbi táboraink résztvevői számára.
Az Óbudai Egyetem STEM Irodájának projekt koordinátoria, az Óbudai Egyetem Biztonságtudományi Doktori Iskola Doktorandusza és az Óbudai Egyetem óraadó tanára, valamint az Óbudai Egyetem STEM Irodája által szervezett Nyári Gyerekegyetemi táborok táborvezetője, oktatója.
Táborhoz fűződő kutatási területe a STEAM tantárgyakhoz kapcsolódó digitális tananyagok fejlesztése, valamint digitális eszközökkel támogatott élményközpontú matematikai, természettudományos és biztonságtudatos, kibertudatos oktatási módszerek kidolgozása.
A táborban előadásokat tart az energetikai szektorban, a megújuló energiák használatának jelentőségéről, valamint a vagyonvédelem és az emberi tényező által okozott biztonsági rések témakörében. Az előadásokat gondosan megtervezett, tudományosan megalapozott struktúrában nyújtja, amelyek intenzív tanulási élményt kínálnak, napi tematikába rendezve.
Kirchhof Sándor
Gyakorlatvezető / Oktató (ÓE)
Az Óbudai Egyetem STEM Irodájának játékfejlesztő programozója, az Erasmus+ SOBER projekt vezető szoftverfejlesztője és az Óbudai Egyetem STEM Irodája által szervezett Nyári Gyerekegyetemi táborok gyakorlatvezetője, oktatója, valamint a Minecraft-módosítások szakértője, fejlesztője.
Oktatástechnológiai szempontból közelíti meg a Minecraft világát, ahol a táborozók biztonságtudatosságát, környezettudatosságát és algoritmikus gondolkodását segíti elő a gyakorlatokkal. A Minecraft modifikációk testbeszabásával közelebb hozza a valóságot, a virtuális térben, ezzel ösztönözve az aktív tanulást és az együttműködést a táborban.
Szolgáltatásaink biztosítása és a legjobb felhasználói élmény érdekében az Óbudai Egyetem cookie-kat használ ezen az oldalon. A cookie-k használatával és a vonatkozó adatkezeléssel kapcsolatban további információkat a Cookie-beállítások gombra kattintva talál, és ugyanitt módosíthatja a sütibeállításait is.
Ezen sütik a weboldal rendeltetésszerű használatát biztosítják, a weboldal megfelelő működéséhez szükségesek, éppen ezért ezek használatát nem lehet megtiltani.
Cookie
Duration
Description
CookieLawInfoConsent
1 year
Records the default button state of the corresponding category & the status of CCPA. It works only in coordination with the primary cookie.